9 Nisan 2015 Perşembe

Çok Bilinmeyenli Denklem



İtirafın mı intikamı, intikamın mı itirafı bilemiyorum…
Şunu unutma sana başka bir aşktan kaçtım da geldim… Karşında oturduğum anda tüm anılarımı bırakmaya gönüllü bir işçi verimiyle arşınladım kapıların kollarını… Sen anlayamadın kıyamet gibi sererken sözlerini, bilemedin kelamlara verdiğim kıymetin yüceliğini…
Gönlümü erite erite yaşamam bu sevdayı, yapmam, yapamam.

Bana aynı şüpheyi, acıyı yaşatma ki yaşatmaya çalıştığın şey budur ey aptal… Seven böyle bir yalnızlığı ya affeder ya da affetmez? Hangisi? Seçim sana kalmış değil, maalesef…
Hasret tek gönüllü olmaya aday olduğunda aynıdır iki yürekte de… (çaresizim dediğin anda tekleşemedik!)
Dün bütün gece aklımda kalbim tepindi ve bir karar çıktı: bekle dediğin yerde bekleyemem, böylesine olmazlarda olamam… Başlanılan noktaya bıraktım tüm sözleri-ni… 

27 Kasım 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder