9 Nisan 2015 Perşembe

Katledilene İhanetler...


Siyah saçlar sadece onun mu sanırsın? Yanılırsın… Kadınlığın kisvesinde insansın da bunu anlayan insan sayısı yine azdır…İnsan bir ırk değil, bir varlıktır. Var oluş meselesi… 
Kadınlıktan mı dirildi? Dünya bir buhar kütlesi değil miydi en en en başlarda… Bize yalan mı söylendi? Doğrular ne zamana ait denmeli iki dudak arasında… İki dudak yakıldı saçlarla birlikte… Gözler ağlayamadı, diller söyleyemedi… Kollar şeriatın belirlediği kanunlar tarafından değil, yaratılan ibretlikler tarafından budandı… Özge’dir can’lar kadınlarda… Kadınlar başka ruhların canlarını taşırlar… Yanında yatan adamın nefesinin kesilmesini istercesine severler… Bunu anlayamazsınız. Bunu yazdım da çözdüm mü sandınız? Yine yanıldınız… Aşkın en güzeli, aşkla verendir… Becerebilen çok azdır… Şairler bile bazen beceremezler… Sevdiklerini sanıp öldürebilirler… Sen hiç bir şair tarafından öldürüldün mü? Celladına aşık oldun mu? 
Ben hissedemeyen kadın ütopyası üyesi… Kayıt numaram 771987… Sicilim oldukça bozuk, adaletten yargılı, imandan defolu… Saçlarına sahip çıkamayan kadınlar bu ütopyada yakılır… Ben külüm, ve anka değilim o başka masalda burada masal yaşandı ve bitti… Masal bir kereymiş buna kanımla inandım… Yaşanmışlık ve kavuşmaklık yokmuş… Kötüleri budadım bir tek geriye ben kötü kaldım… Kendime çare bulamadım… Giyotini olan var mı? Ötenazi hakkı elimden alındı… Olsa da vermezsiniz sadece kolumu bacağımı budar, kafamı bırakırsınız… Pamuk ellerim o halde makas olur severken biçer, bilmezsiniz… Ben severken öldürmüş bir katilim… Cehennem adresim… Bunun daha kötüsü, araf… Belki de cehennemim… Sen cehennemdeki obruklar ben su damlası… Tersine çarklar öğütülmez, bu ölüm… Var olmamış nefis yoktur… Yok edilemeyen nefis her yerde… Bugün dedim daha bekleyiş bir durumdur ve alışkanlık hali… Gerisi olmayan bu cümle tıkandı gecenin kanırtık kanlı yatağında… Yani demem şu ki pervane olmaktan ateş olmaya geçmek zordur… Pervaneyken de ölürsünüz ateşe geçerken de… Siz ölüsünüz bayım… Anlayamazsınız…

19 Şubat 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder