9 Nisan 2015 Perşembe

sessizleştiremediklerimdensen...



seni yazmak istiyorum çok çok çok…
yok beceremiyorum. sen mi beni yazıyorsun diye bunlar, anlat bana meczup? (sende her şey başlı başına bir soru olarak çıkıyor karşıma)
mesela şimdi sesini duymak istesem belki de uyuyorsun, ama…
cümleler yarım, içim girdap, kafam metafor…
meczup bu böyle olmayacak ya unutmalıyız ya da görmeliyiz birbirimizi…
korkmuyor değilim düşlerinde biriktirdiğin saçlarımın tellerinin senin her yanını çizik içinde bırakacağından…
ana yurduna götür beni desem sen yurtsuz musun? - bilirim dünyam olursun…
sus tamam çok konuştun…
sen ne ısrarcı ne de ben korkağım…
baştan biline bu sözlüğün madde başı maddeleri…
sessizleştiremediklerimdensen….
başlığı yazı içinde kullanarak sadece vurguyu arttırmış olmadım, bu yazı gerçekten artık susamamanın yazısı olduğu için böyle oldu bu durum… neyse işte sen anlarsın, ben susarım, ben izlerim, sen susarsın…

18 Eylül 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder