9 Nisan 2015 Perşembe

Yeni Sürüm Vazcaymalar


Benden vazcaydın mı? Söylentiler fısıltı fısıltı fısıldamakta… Ben mi? “Vaz"ı biraz geçti, ikna aşamasında… Kandırmaca çoktan bitti, oyun mu? - sahneden kaldıralı epey oluyor…
Çok iyi rol kesiyorsun biliyor musun? Parça pinçik yaptığın kağıtlar şimdi gemi yapıldı sulara salındı.


Üzülmelisin içimi kemiremiyorsun, hayatımı siken adamı anlamaya çalıştım da n'oldu…orada kaybettim… Unutmuş unutuluş da beklemede sona erdi… Ermişler kervanına katıldı beklentiler…
Her şeye inat varım ben, merhamet-vicdan-hafıza! Evet, bu üçü bir aradanın yeni sürümü… Bunları sağlayabilirsen gel, yoksa siktir olup git, defolup gitme defolu malların toplandığı depo dolu ağzına kadar, sana yer yok…
Velhasılıkelam bazen çok seversin ve bir boka yaramaz. Ve en iyisi de yaramamasıdır…
Durumu ciddiye almamıştım, ama o seni son öpüşümmüş…
Hadi şimdi de sevinmiş gibi yap, benden istediklerini sosyal su şebekesinde paylaş da seni daha fazla ciddiye almayayım…
NOT: Bunların hepsi birer hayal ürünüdür, gerçek hayatla hiçbir komşuluğu bulunmamaktadır…

14 Ağustos 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder