9 Nisan 2015 Perşembe

Yeraltı Bilinçsizliği


Kahramanları Rahel ile Hikmet olan bir hikaye olacak….o kadar kırgınım ki sana…. Bir anda sonlanacak her şey…yarın bir gün daha başlayacak ben yine boşlayacağım…eksilip artmayan, ama aşılamayan 44 basamak sayılacak…kitaplarla savunulacak tüm davalar…hakim Kafka savcı Broch olacak…Kieslowski çekecek bu mahkemeyi…gitsen ya ben başaramadım sen başarsan ya…neden bu nedensizlik…her şey, bir şey, çok şey hiç olan şey…”şey” her daim ayrı yazılır…dil isimlerine gelen ekler artık ayrılmıyor öğren artık şunu Türkçe’ye değil mesela, doğrusu Türkçeye…ben bilerek yapıyorum akıllım…aptal mısın? Saçma sapan bir olaydı…bugün çok saçma şeylere güldüm, sussam ağlayacaktım…tam on yedi boncuk…doğdum/n öldüm/n … Çok çay içtim sensiz… Plaket aldım…koşarak geldi, emekleme hızıyla geri döndü…%11 güçle mücadele…neye ve kime?…bir bildiğim yok aslında…anlatamamak…sadece his his his his his his his his his his…siz siz siz siz siz eki de eklenmelidir..

8 Ağustos 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder